| Forfatter |
|
Angel Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 05 September 2006 kl. 08:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
| Sendt: 06 September 2006 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har prøvet et opsæt med av100 og b&W 603 s3.Det spillede faktisk godt sammen.Men så vidt jeg ved er xt serien mere lys end 600 serien og det kunne måske være et problem.
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

|
| Sendt: 06 September 2006 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan kan det blive et problem? Jeg skal måske hen og finde en surround forstærker/receiver, der er mere varm og blød i lyden?
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
| Sendt: 08 September 2006 kl. 07:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg valgte Primare som var mere dynamisk og musikalsk.
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

|
| Sendt: 08 September 2006 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nobody Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 693
|
| Sendt: 08 September 2006 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes nu du skal lytte lidt på den Thule også. Lyden er langt fra lys. Den er meget detaljeret, og med en rigtigt dyb bund. Til den pris Primaren koster, kan du jo få en AV120. Den har mange fede features også, men brugsanvisningen er noget mager, men man finder ud af det, som man forsøger sig frem. Jeg kan kun give Thule god anbefalinger med på vejen. Har ikke hørt Primare, så kan af gode grunde ikke udtale mig derom
Held og lykke med jagten __________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

|
| Sendt: 08 September 2006 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg giver også Thule en chance, når jeg skal ind og høre B&W XT serien i hifiklubben om ikke så længe.
|
| Til top |
|
| |
Nobody Forum Bruger

|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Angel skrev:
| Jeg giver også Thule en chance, når jeg skal ind og høre B&W XT serien i hifiklubben om ikke så længe. |
|
|
Er du kommet videre i projektet ?
Evt. nogle billeder, og lytteindtryk af setuppet __________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
| Til top |
|
| |
Fasen Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har Thule AV100 og kan slet ikke følge dem der synes den er lys. Den er neutral. Kører med klipsch og har slet slet ingen problemer med at det er for lyst( og med Klipsch kunne det hurtigt blive et problem)
Kan kun anbefale den.!!!! Masser af kræfter og lyder hamrende fedt i både stereo og surround.
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
vasen skrev:
|
Har Thule AV100 og kan slet ikke følge dem der synes den er lys. Den er neutral. Kører med klipsch og har slet slet ingen problemer med at det er for lyst( og med Klipsch kunne det hurtigt blive et problem)
Kan kun anbefale den.!!!! Masser af kræfter og lyder hamrende fedt i både stereo og surround.
|
|
|
Det er også bare en gammel fordom om Thule, som mange stadigvæk ikke kan slippe.
|
| Til top |
|
| |
Fasen Forum Bruger

|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep enig ;-) De "gamle" serier (med sort/grønne kabinetter) havde en helt anden klang...
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg selv over tid haft lejlighed til at lytte på mange kostbare forstærkere med massive strømforsyninger og andre lovprisninger om deres tekniske finurligheder, som skulle være udviklet af NASA og væsener fra fremmede planeter. De har da også haft styr på bunden, spillet rent og højt - men meget musikalitet kom der ikke ud af de køleskabsstore kasser. Jeg har endda haft lejlighed til at høre store kostbare US amps koblet på tilsvarende ht. som mine - jeg blev kun endnu mere glad for mine egne amps fra gode gamle DK efter de demonstrationer...
Lars
|
| Til top |
|
| |
Nobody Forum Bruger

|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars37 skrev:
|
Nu har jeg selv over tid haft lejlighed til at lytte på mange kostbare forstærkere med massive strømforsyninger og andre lovprisninger om deres tekniske finurligheder, som skulle være udviklet af NASA og væsener fra fremmede planeter. De har da også haft styr på bunden, spillet rent og højt - men meget musikalitet kom der ikke ud af de køleskabsstore kasser. Jeg har endda haft lejlighed til at høre store kostbare US amps koblet på tilsvarende ht. som mine - jeg blev kun endnu mere glad for mine egne amps fra gode gamle DK efter de demonstrationer...
Lars
|
|
|
Må man være fræk at spørge hvilken amp du har fra "gode gamle DK" Selvom det måske giver sig selv ang. mærker der bliver diskuteret her i tråden  __________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
| Til top |
|
| |
Fasen Forum Bruger

|
| Sendt: 21 September 2006 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mon ikke det er Thule ;-)
|
| Til top |
|
| |
Nobody Forum Bruger

|
| Sendt: 21 September 2006 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
vasen skrev:
| Mon ikke det er Thule ;-) |
|
|
Hmm... Måske   og 
Men man kunne jo aldrig vide 
Nu mangler vi bare at få Angel på banen og fortælle hvordan det er endt. Hvis det da er endt endnu __________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

|
| Sendt: 23 September 2006 kl. 07:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nobody: Nej, det bliver først til november, hvor jeg har pengene til Thule AV100 og starter med B&W XTC centerhøjttaleren. Køber så resten hen af vejen. Har ikke lige pengene til det hele på en gang, når jeg også skal have mig en HTPC først. Har trods også lige brugt 21.000 kr. på møbler til stuebiografen, som jeg er ved at integrere. Men en ting er sikker - det er det setup jeg skal eje! Har dog ikke fået lyttet til det endnu, men kunne forestille mig, at jeg bliver overrasket uanset hvad, når det bedste anlæg jeg har eget, er mit nuværende Logitech Z-5500
|
| Til top |
|
| |
Nobody Forum Bruger

|
| Sendt: 23 September 2006 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok skulle bare lige høre om du havde investeret. Men du giver jo sikkert lyd, og billeder når tiden kommer  __________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

|
| Sendt: 24 September 2006 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|