| Forfatter |
|
staffi Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey alle er der nogle der har erfaring med hvilket mærke men for mest for pengene hvis man er 50/50 på surround og på stereo siden da det fylder meget i hverdagen...!!
|
| Til top |
|
| |
zirio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså NAD er er godt mærke... Både Stereo og Surround mæssigt!:... Og endda rimelig kraftig stereomæssigt!...
|
| Til top |
|
| |
indomitus Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 324
|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv lige bestilt NAD MASTERS og jeg synes det lyder helt fantastisk.
PRIMARE kan jeg ikke udtale mig om.
|
| Til top |
|
| |
mvhdj Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft en P30, men har nu skiftet min processor ud med NAD M15.
Jeg må sige at helhedsindtrykket både lyd og betjeningsmæssigt hælder alvorligt mod NAD - selvom sammenligningen er lidt unfair alderen taget i betragtning. Klar og mere dynamisk lyd.
Har altid været skeptisk mod mærket med den grimme on/off knap, men jeg må sige at jeg på nuværende tidspunkt er hooked på at investere i flere produkter fra Masters Serien. __________________ mvhdj
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender ikke Master serien, udover jeg synes den er hamrende flot... hov skrev jeg dét om NAD-Ja gu gjorde jeg, for det er dén!
Lydmessigt har jeg ikke hørt den, man har hørt primare og lyden af primare kan jeg godt lide omend den godt kan være lidt "svag", hvilket jeg bestemt ikke tror master serien er, i alle tilfælde ikke ud fra specs.
Michael
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan ikke sige så meget om sammenligningen af de to mærker....men kan ihvertfald kun sige "thumbs up" til Masters serien......virkelig fået dybde og kontrol med M25'eren som jeg ikke har oplevet før med tidligere benyttet udstyr  ....og som andre også har kommenteret så er design og finish helt i top  ....eneste "kritikpunkt" er de blå dioders styrke i mørket....irriterede mig en lille smule i begyndelsen men nu ænser jeg det ikke mere....dog siger rygtet at der skulle være en firmwareopdatering på vej hvor man selv kan regulere styrken....og det er jo altid dejligt selv at kunne bestemme  __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
indomitus Forum Bruger

|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
de blå dioders styrke i mørket....irriterede mig en lille smule i begyndelsen men nu ænser jeg det ikke mere....dog siger rygtet at der skulle være en firmwareopdatering på vej hvor man selv kan regulere styrken....og det er jo altid dejligt selv at kunne bestemme
|
|
|
Hvornår har du hørt det? Har lige idag fået af vide at de har arbejdet på det "problemet" men kunne ikke finde en brugbar løsning.
Skal dog ikke kunne sige om de er begyndt og arbejde på sagen igen.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 September 2006 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen læste det på en hjemmeside (kan ikke lige huske hvilken  ) men næsten lige været til NAD's præsentation af deres nye Master's serie og der spurgte jeg om "problemet" hvortil jeg fik at vide at de skam arbejder på højtryk for at finde en løsning....så det tegner lyst  __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
indomitus Forum Bruger

|
| Sendt: 19 September 2006 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, var selv til præsentation af den idag, men havde en kammerat og en tøs med, og det skal jeg så ikke næste gang. Vi nåede kun og være der i 5-10 så gad hun ikke det mere :S
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 September 2006 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Åhh ja...kan godt huske jer.....hendes tålmodighed virkede ikke som den største...se du hellere at finde en kæreste der værdsætter HIFI  ...men ellers så hun da ok ud...så måske du skulle beholde hende til trods  __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
indomitus Forum Bruger

|
| Sendt: 19 September 2006 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, ja men desværre var det ikke mig dame :) Jeg var ham med den hvide trøje.
Men vi skulle ind og spille lidt pool sammen nogle andre venner så det endte nu med en hyggelig aften alligevel.
Godnat.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 19 September 2006 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
Jamen læste det på en hjemmeside (kan ikke lige huske hvilken ) men næsten lige været til NAD's præsentation af deres nye Master's serie og der spurgte jeg om "problemet" hvortil jeg fik at vide at de skam arbejder på højtryk for at finde en løsning....så det tegner lyst
|
|
|
Hehe det tegner ikke lyst før at der rent faktisk er en løsning. Problemet er ikke så stort på forforstærkeren, men det bliver svært at dæmpe på effekttrinet - her er løsningen som jeg ser det, at den skulle åbnes og sættes andre dioder i. Det ville dog heller ikke kræve så meget da de er lige til at komme til, så man kan da håbe på at de vil tilbyde sådan et tiltag __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
|
Hehe det tegner ikke lyst før at der rent faktisk er en løsning. Problemet er ikke så stort på forforstærkeren, men det bliver svært at dæmpe på effekttrinet - her er løsningen som jeg ser det, at den skulle åbnes og sættes andre dioder i. Det ville dog heller ikke kræve så meget da de er lige til at komme til, så man kan da håbe på at de vil tilbyde sådan et tiltag |
|
|
Jamen det var også det som lederen af NAD sagde....at løsningen højst sandsynlig ville involvere at dioderne skulle skiftes da de nuværende sidder i ikke kan dæmpes  __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
indomitus Forum Bruger

|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så må vi jo håbe de snart finder en løsning på det kosmetiske "problem"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja sort gaffatape dur nok ikke i længden....som om.. __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |