| Forfatter |
|
ZuzPecT Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2003
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 04 December 2003 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Well jeg kan vel lige så godt fortælle hvad mit problem er...
Jeg har købt følgende:
- Dantax Magic pro-logic surround system "højtalere"
- Dantax PRO-2010 Receiver
- Soundblaster live 1024 <-- "Pc lydkort"
Her kommer så mit spørgsmål, hvordan forbinder jeg disse dele sammen. Jeg vil bruge mit anlæg på min computer, ikke tv eller dvd. Jeg har kigget i manualen, men der står ikke noget om en computer. 
OBS. Jeg er totalt en nybegynder til sådan noget, håber i vil skære det ud i pap for mig... 
|
| Til top |
|
| |
kagemand Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 318
|
| Sendt: 04 December 2003 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
du skal købe en jack til rca, bagefter skal du købe noget phonokabel.
det hele kan købes hos http://www.frequence.dk kig under tilbehør __________________ Hellere være stor og doven, end lille og vågen.
|
| Til top |
|
| |
ZuzPecT Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2003 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo bare perfekt... men
Det vil da kun give stereo ??? <--- er det ikke muligt at gøre så man kan få Sorroundlyd ???
Ellers tusind tak for dit indlæg Kagemand, hvis det andet ikke kan lade sig gøre. Så har jeg jo ikke andet valg 
|
| Til top |
|
| |
Anders_K Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 670
|
| Sendt: 04 December 2003 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
ZuzPecT skrev:
|
Det er jo bare perfekt... men
Det vil da kun give stereo ??? <--- er det ikke muligt at gøre så man kan få Sorroundlyd ???
Ellers tusind tak for dit indlæg Kagemand, hvis det andet ikke kan lade sig gøre. Så har jeg jo ikke andet valg 
|
|
|