| Forfatter |
|
MeLVIS Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 219
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey. Min AVR-2106'r som trækker mine: 2 x Concept 10 2 x Concept 2 1 x Concept CT 1 x Concept Sub 12 kan sommetider måske godt bruge lidt flere muskler. Hvad skal man købe til den for at den får lidt flere krafter?
__________________ 50" HDTV, DENON, DALI Concept og Xbox 360 RuLeZ!!!
|
| Til top |
|
| |
Lique Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Budget?
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
En effektforstærker eller en udskiftning til en større model  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
zirio Forum Bruger


Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan købe en NAD 218 eller 216, de skal nok kunne klare dine Concept 10.. Jeg har selv en 216 der trækker mine tine Dali 109 ( minder rimelig meget om Concept 10).. 216'eren koster omkring 1500 kr, og den er rigtig god!...så kan din forstærker "nøjes" med at trække de andre!..
mvh Henrik
NAD 753v2
JBsystems C2-800, NAD 216 THX
CV AL-1000, Dali 109, Dali SC-7 og JBL E250P
Mit Hifi
|
| Til top |
|
| |
MeLVIS Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 219
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
MeLVIS skrev:
Jeg har slet ik forstand på det pis der.. Hvordan skal det sættes sammen ?
Budget ?? Well det er kun noget der er i støbeskeen så har ik bestemt budget.
|
|
|
Der er det, der hedder "pre-out" bagpå din 2106´er - disse udgange kan bruges til at koble effektforstærkere på hvis man ikke har kræfter nok. Så bruger du en separat effektforstærker til at trække dine højttalere, og 2106 kommer til at fungere som en forforstærker istedet. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
MeLVIS Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 219
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 08:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, du skal bare sørge for at det er en effektforstærker og ikke en integreret.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
CHTT Forum Bruger


Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |