| Sendt: 27 September 2006 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle, kom lidt i tvivl om hvor jeg skulle placere dette spørgsmål, så jeg prøver her. Et eller andet i mit surround setup får lyden til at falde ud periodisk.
Min gamle DVD afspiller Pioneer 535 gjorde det engang imellem men ikke så ofte som den nye Sony HDD optager 720. Det er generelt al lyd fra afspilleren, om det er DD5.1, DTS, CD lyd eller lyd fra tv programmerne. Jeg har koblet det op med et coaxial kabel, noget Tara labs til 500,- for 3m, og prøvet begge indgange på forstærkeren uden at det hjalp. Jeg mistænker lidt forstærkeren (er den blevet mere følsom med årene?) eller det dyre kabel (Jeg har vendt kablet rigtigt (der er pile på hvilken vej signalet skal løbe)). Hele setuppet (forstærker, tv, aktiv sub og dvd) sidder i en og samme kabel skinne uden jord. Er der nogen der har en god idé til hvad jeg skal prøve??
Mvh Mikkel Nielsen
|