| Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trist at folk har fået overbevisning at lydformater SKAL dekodes i receiver/pre-amp når en HD DVD/Blu-Ray afspiller uden problemer vil kunne
sende de dekodede 7.1 audio-signaler over HDMI. Om HD signalerne bliver dekodedet i afspiller eller receiver er fuldstændig ligegyldigt mht.
kvaliteten af det dekodede signal, og en dekodning i afspiller har endvidere den fordel at afspilleren så har mulighed for at mixe f.eks.
kommentarspor eller menueffektlyde ind i lydsignalerne inden de forlader spilleren.
|