| Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uhh... Klassikeren...
Ja, det har jeg.
Du har sat din receiver til at du kører med Center højtaler, og enten har du ikke nogen center, eller også er den blevet disconnected fysisk under flytningen.
|