| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad mener du med bedst? Lyd, funktioner, udseende?
1907 er nyere, men 2106 er jo en "klasse" over den og dermed lidt kraftigere.
__________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|