Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 21:39   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Sony STR-DA5200ES Pris?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DanishHIFI
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 122
Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Til top Vis DanishHIFI's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanishHIFI
 
DanishHIFI
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 122
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

Ok

Så har jeg fået en pris på 12.500kr

sølv kommer 3/11 sort kommer 23/11

Mangler så lige en test af den..

Til top Vis DanishHIFI's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanishHIFI
 
strong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 568
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

Hey det ser spændende ud Har selv 7100 modellen og er vældig godt tilfreds med den. Kan se den nye model ikke har overdrevet mange watt (120 i 4 ohm), så med mindre Sony er begyndt at opgive mere reelle watt så ser den lidt klejn ud i mine øjne. Min egen model har 170 watt pr. kanal og det er ikke for meget i Sony watt men dog rigeligt til mit brug.

Ser spændende ud med opskalering til 1080i og mikrofon kalibrering(endelig), og ikke mindst HDMI til de nye lydformater

Håber der kommer en større model med samme features (mon ikke der gør)

M.v.h. Strong

Til top Vis strong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af strong
 
hrmand
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske

Bruger siden: 18 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1335
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

Den er jo helt til savl! At se på, altså - men omfanget af funktionalitet tæller også, syns jeg. Der måtte jo komme et udspil med hdmi og et løft på surround delen tegner godt ... spændt på hvad en test afslører af godter .... bare den kommer i champagne/gold også ... godt timet, Sony - jeg havde allerede tænkt på muligheden for opgradering af Musikstuen her



__________________
SONY
TA-DA9000ES   amp
TA-N90ES         effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd

KEF
4 x Q7 + Q9c
Til top Vis hrmand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hrmand
 
DanishHIFI
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 122
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

strong skrev:

Hey det ser spændende ud Har selv 7100 modellen og er vældig godt tilfreds med den. Kan se den nye model ikke har overdrevet mange watt (120 i 4 ohm), så med mindre Sony er begyndt at opgive mere reelle watt så ser den lidt klejn ud i mine øjne. Min egen model har 170 watt pr. kanal og det er ikke for meget i Sony watt men dog rigeligt til mit brug.

Ser spændende ud med opskalering til 1080i og mikrofon kalibrering(endelig), og ikke mindst HDMI til de nye lydformater

Håber der kommer en større model med samme features (mon ikke der gør)

M.v.h. Strong

se lige her http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store /en/-/USD/SY_DisplayProductInformation-Start?CategoryName=hi d_tv_CEDIA&ProductSKU=STRDA5200ES&TabName=specs& var2=

Audio
Impedance: 8 Ohm

Channel Power Rating: 120 Watts X 7 Amplifier Power (8 ohms, 1Khz, 0.7% THD)

 

Hmmm hvad har den...

Til top Vis DanishHIFI's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanishHIFI
 
strong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 568
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 23:34 | IP-adresse registreret  

Arghh... "server error" http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store /en/-/USD/SY_DisplayProductInformation-Start?CategoryName=hi d_tv_CEDIA&ProductSKU=STRDA5200ES&TabName=specs& var2=

Den er pludselig væk fra den danske side hvor jeg fandt den før???

Det må vente

M.v.h. Strong

 

Til top Vis strong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af strong
 
DanishHIFI
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 122
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

Til top Vis DanishHIFI's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanishHIFI
 
DanishHIFI
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 122
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

Hvaså!!!

Der er ingen der har fundet en anmeldelse af dette monster ????

Til top Vis DanishHIFI's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanishHIFI
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  



7*120watt i 4ohm er vel ikke helt i monsterregi


__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
DanishHIFI
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 122
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 23:00 | IP-adresse registreret  

Hattori Hanzo skrev:


7*120watt i 4ohm er vel ikke helt i monsterregi

Hehe nej det kan der da være noget om.

Jeg mente nu også mere med alt det andet den nu kan fek.s  pip

LÆS:

http://www.dvdcreation.com/articles/viewarticle.jsp?id=65347

 

Til top Vis DanishHIFI's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanishHIFI
 
DanishHIFI
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 122
Sendt: 21 Oktober 2006 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Jeg var til Hi-Fi Messe  i Odense idag...

Sony manden sagde at der var kommet et parti i sølv til DK...

Der stod på en seddel der sad på den de havde med at den var  i 8 ohm...

Glemte bare´at spørge om jeg ikke måtte se den tilkoblet et tv via. hdmi for at se om OSD funger der

Til top Vis DanishHIFI's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanishHIFI
 
DanishHIFI
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 122
Sendt: 21 Oktober 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

Pris var sat til 10.000kr.
Til top Vis DanishHIFI's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanishHIFI
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes