| Forfatter |
|
DanishHIFI Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 122
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
DanishHIFI Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 122
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok
Så har jeg fået en pris på 12.500kr
sølv kommer 3/11 sort kommer 23/11
Mangler så lige en test af den..
|
| Til top |
|
| |
strong Forum Bruger


Bruger siden: 14 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 568
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey det ser spændende ud Har selv 7100 modellen og er vældig godt tilfreds med den. Kan se den nye model ikke har overdrevet mange watt (120 i 4 ohm), så med mindre Sony er begyndt at opgive mere reelle watt så ser den lidt klejn ud i mine øjne. Min egen model har 170 watt pr. kanal og det er ikke for meget i Sony watt men dog rigeligt til mit brug.
Ser spændende ud med opskalering til 1080i og mikrofon kalibrering(endelig), og ikke mindst HDMI til de nye lydformater
Håber der kommer en større model med samme features (mon ikke der gør)
M.v.h. Strong
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er jo helt til savl! At se på, altså - men omfanget af funktionalitet tæller også, syns jeg. Der måtte jo komme et udspil med hdmi og et løft på surround delen tegner godt ... spændt på hvad en test afslører af godter .... bare den kommer i champagne/gold også ... godt timet, Sony - jeg havde allerede tænkt på muligheden for opgradering af Musikstuen her
__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
DanishHIFI Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 122
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
strong skrev:
|
Hey det ser spændende ud Har selv 7100 modellen og er vældig godt tilfreds med den. Kan se den nye model ikke har overdrevet mange watt (120 i 4 ohm), så med mindre Sony er begyndt at opgive mere reelle watt så ser den lidt klejn ud i mine øjne. Min egen model har 170 watt pr. kanal og det er ikke for meget i Sony watt men dog rigeligt til mit brug.
Ser spændende ud med opskalering til 1080i og mikrofon kalibrering(endelig), og ikke mindst HDMI til de nye lydformater
Håber der kommer en større model med samme features (mon ikke der gør)
M.v.h. Strong
|
|
|
se lige her http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store /en/-/USD/SY_DisplayProductInformation-Start?CategoryName=hi d_tv_CEDIA&ProductSKU=STRDA5200ES&TabName=specs& var2=
| Audio |
|
| Impedance: 8 Ohm |
|
|
Channel Power Rating: 120 Watts X 7 Amplifier Power (8 ohms, 1Khz, 0.7% THD)
Hmmm hvad har den... |
|
| Til top |
|
| |
strong Forum Bruger


Bruger siden: 14 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 568
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
DanishHIFI Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 122
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
DanishHIFI Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 122
|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvaså!!!
Der er ingen der har fundet en anmeldelse af dette monster ????
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
7*120watt i 4ohm er vel ikke helt i monsterregi  __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
DanishHIFI Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 122
|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
DanishHIFI Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 122
|
| Sendt: 21 Oktober 2006 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var til Hi-Fi Messe i Odense idag...
Sony manden sagde at der var kommet et parti i sølv til DK...
Der stod på en seddel der sad på den de havde med at den var i 8 ohm ...
Glemte bare´at spørge om jeg ikke måtte se den tilkoblet et tv via. hdmi for at se om OSD funger der
|
| Til top |
|
| |
DanishHIFI Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 122
|
| Sendt: 21 Oktober 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pris var sat til 10.000kr.
|
| Til top |
|
| |