Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 23:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Nogen eklatante fejldispositioner? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
iChicken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 December 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Jeg skal (desværre) til at sælge mit hus for at flytte i lejlighed. Til gengæld får jeg en frygtelig masse penge med mig, som gerne skulle omsættes til et godt surround-anlæg. Efter mange og lange snakke med andre surround-freaks, er jeg nået frem til flg:

Receiver: Denon AVR-2807
DVD:       Denon DVD-2930
TV:          Sony KDL-40W2000

Højtalere:
Fronte:     B&W CM7
Center:    B&W CMC
Bag:        B&W DS6 S3
Sub:        B&W ASW-675

Kabler:
Dali Silver Wave Bi-Wire kabel, som bi-ampes til frontene og som alm. Bi-Wiring til centeren. Til baghøjtalerne havde jeg forestillet mig noget ala QED Originalt Kabel fra Hifiklubben til 35 kr/meter. Til subben er tiltænkt et Supra Subwoofer Sublink kabel.

Setup'et skal primært bruges til HTPC, film og spil (x-box 360 og min dejlige nye Wii), skal placeres i en stue på ca. 7,5x4 meter, med åbning uden dør ud til køkkenet.

Og nu endelig til spørgsmålene:

1) Lyder sammensætningen fornuftig? Er der komponenter I finder mærkværdige, eller er de meget godt dimensioneret til hinanden?

2) Sony TV'et lader til at få blandede anmeldelser, hvilket mestendels går på ujævnt baggrundslys på nogle modeller. Er der nogen, som har personlige erfaringer hermed? Jeg regner med at købe dette fra tape-connection, da de tillader afprøvning i hjemmet, hvorefter det kan returneres såfremt det ikke er tilfredsstillende.

Tak for et alletiders site, med gode, forstandige indlæg og mennesker!

Til top Vis iChicken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af iChicken Besøg iChicken's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes