| Sendt: 17 Januar 2007 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle Jeg skal (desværre) til at sælge mit hus for at flytte i lejlighed. Til gengæld får jeg en frygtelig masse penge med mig, som gerne skulle omsættes til et godt surround-anlæg. Efter mange og lange snakke med andre surround-freaks, er jeg nået frem til flg: Receiver: Denon AVR-2807 DVD: Denon DVD-2930 TV: Sony KDL-40W2000 Højtalere: Fronte: B&W CM7 Center: B&W CMC Bag: B&W DS6 S3 Sub: B&W ASW-675 Kabler: Dali Silver Wave Bi-Wire kabel, som bi-ampes til frontene og som alm. Bi-Wiring til centeren. Til baghøjtalerne havde jeg forestillet mig noget ala QED Originalt Kabel fra Hifiklubben til 35 kr/meter. Til subben er tiltænkt et Supra Subwoofer Sublink kabel. Setup'et skal primært bruges til HTPC, film og spil (x-box 360 og min dejlige nye Wii  ), skal placeres i en stue på ca. 7,5x4 meter, med åbning uden dør ud til køkkenet. Og nu endelig til spørgsmålene: 1) Lyder sammensætningen fornuftig? Er der komponenter I finder mærkværdige, eller er de meget godt dimensioneret til hinanden? 2) Sony TV'et lader til at få blandede anmeldelser, hvilket mestendels går på ujævnt baggrundslys på nogle modeller. Er der nogen, som har personlige erfaringer hermed? Jeg regner med at købe dette fra tape-connection, da de tillader afprøvning i hjemmet, hvorefter det kan returneres såfremt det ikke er tilfredsstillende. Tak for et alletiders site, med gode, forstandige indlæg og mennesker!
|