| Sendt: 25 Januar 2007 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle brugere på HIFI4ALL.DK.
Jeg har i noget tid nu fulgt forummet herinde, og synes det er kanon med et samlingssted for HIFI-nørderne.
Jeg har i lang tid kigget på TV + Surround til min snart kommende nye lejlighed , og har været vidt omkring. Jeg har i lang tid haft den overbevisning, at Harman Kardons HKTS 11 Surround system var det eneste valg for mig, men er nukommet på lidt andre tanker, derfor jeg henvender mig til jer.
I det jeg ufatteligt gerne kunne tænke mig en harddisk-optager til min nye "crib", har jeg kigget lidt på Pioneers RCS-656HX-system, som er komplet med harddisk-optager samt surround system. Grunden til dette er, at mit cirka-budget for både billed og lyd ligger på 30k-35k, og tv'et kommer til at koste 20k cirka.
Mit spørgsmål lyder derfor: Har nogen erfaringer med lydkvaliteten i dette system, eller evt. andre "All-in-one"-systemer?
Går man på kompromis med kvaliteten når man vælger et "all-in-one"-system i alle tilfælde?
Har lyttet meget til Harmans HKTS 11, hvilket jeg synes lyder fantastisk, og vil meget gerne undgå, at kvalitet bliver ringere.
Mvh
Anders Engsig
|