Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 16:12   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Miller & kreisel lukket (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
p.las
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1271
Sendt: 28 Februar 2007 kl. 23:31 | IP-adresse registreret  

i følge deres hjemmeside og div søgen på nettet skulle M&K  den 22/2 havde drejet nøglen.
Til top Vis p.las's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p.las
 
hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1886
Sendt: 01 Marts 2007 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

Damn

Nogle der kender grunden?

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi
 
MC955
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 828
Sendt: 01 Marts 2007 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  

Hi-Sonny-Fi skrev:

Damn

Nogle der kender grunden?

vel for lidt salg.

Men det er altid kedeligt sådan noget.



__________________
Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955
 
blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1256
Sendt: 01 Marts 2007 kl. 01:08 | IP-adresse registreret  

Fandens også, var på jagt efter deres subwoofere

__________________
Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
Til top Vis blackhawk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af blackhawk Besøg blackhawk's Websted
 
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Indlæg: 113
Sendt: 01 Marts 2007 kl. 07:41 | IP-adresse registreret  

Lukket  Jamen de var jo så "gode", ifølge THX.
Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests
 
CPH-R
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 15 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1700
Sendt: 01 Marts 2007 kl. 08:33 | IP-adresse registreret  

Hi-Sonny-Fi skrev:

Damn

Nogle der kender grunden?

Øhh...! ikke nok der købte.... deres ting

 



__________________
INNOVATING not IMITATING
Til top Vis CPH-R's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CPH-R
 
sd2100
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 363
Sendt: 01 Marts 2007 kl. 08:43 | IP-adresse registreret  

Det er vel først og fremmest produkternes kedelige (grimme) design, der er årsagen til at de ikke kunne få solgt produkterne. Konkurrencen er nu så hård og konkurrenterne så mange, at de ikke nytter noget kun at sælge til entusiaster, for hvem design er ligegyldigt!

Bose lever videre

Til top Vis sd2100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sd2100
 
lunddal
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 815
Sendt: 01 Marts 2007 kl. 14:31 | IP-adresse registreret  

Og de sælger så til dem hvor lyd er ligegyldigt
Til top Vis lunddal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lunddal
 
sd2100
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 363
Sendt: 01 Marts 2007 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

Hvis man har en mørkelagt hjemmebio, er udseendet naturligvis ligegyldigt. Men, hvis ht'erne skal indgå i et stuemiljø betyder design selvfølgelig mindst lige så meget som den lydmæssige performance.
Øjet lytter med!!!!!!
De intelligente virks. som B&O og Bose fundet ud af det for længst, mens andre må lære det på den hårde måde eller forsvinde.
Ingen kan i længden overleve udelukkende ved at sælge til enlige nørder for hvem design er en by i Rusland.

Til top Vis sd2100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sd2100
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 01 Marts 2007 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  



Uden at have hørt et eneste M&K produkt....ja så har de vel drejet nøglen om fordi at indtægterne ikke har stået mål med udgifterne...dvs. fejlslagen målstrategi

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
p.las
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1271
Sendt: 01 Marts 2007 kl. 22:35 | IP-adresse registreret  

sd2100 skrev:

Hvis man har en mørkelagt hjemmebio, er udseendet naturligvis ligegyldigt. Men, hvis ht'erne skal indgå i et stuemiljø betyder design selvfølgelig mindst lige så meget som den lydmæssige performance.
Øjet lytter med!!!!!!
De intelligente virks. som B&O og Bose fundet ud af det for længst, mens andre må lære det på den hårde måde eller forsvinde.
Ingen kan i længden overleve udelukkende ved at sælge til enlige nørder for hvem design er en by i Rusland.

det er da hvis en prioteringsag.Bruger selv M&K 750 til mit ss opsæt i stuen.Da ht ikke er særlig store er de rimelig anonyme.Min kone kan i hvert tilfælde bedre lige dem end mine aurum cantus L3.Jeg vil slet ikke sammenligne Bose med M&K da lyden har førstepriotet ved M&K.hvilket efter min opfatelse ikke gælder Bose.Men det er selfølgelig en smagsag.Til dem som ikke har hørt M&K ss lyd,kan jeg beskrive lyden som neutral,detaljeret og meget dynamisk.Til musik er de ikke fantastiske,hvilket de heller ikke er designet til.Om de har drejet nøglen på grund af økonomi ved jeg ikke.Men hvis det er lig med l**teprodukt,så må tag mclaren komme i samme skuffe

Til top Vis p.las's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p.las
 
sd2100
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 363
Sendt: 02 Marts 2007 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

Det er da fint, at du er tilfreds med dine højttaler. Jeg er heller ikke ude i at kritisere (for alvor ) dem, der vælger deres højttaler (og andet grej) udelukkende ud fra lyden - det er helt OK. Men, hvis man vil have fat i flere forbrugere så må man tilbyde noget, der "ser godt ud".

Nu nævnte jeg B&O og Bose, for provokationens skyld, da en del herinde har et nærmest barnligt eller religiøst had til disse produkter! Jeg kunne også have nævn B&W med deres LM, VM eller XT serier, KEF med deres KHT-serie eller Canton med CD-serie (som jeg selv har). Selv de højt roste Vienna højttaler har en Schoenberg (tror jeg den hedder) alu-serie. Selv med "rigtige højttaler" af træ, elsker folk at rose fineren eller high gloss lakeringen (der findes ret mange tråde, hvor ejerne til Vienna Haydn med rette glæder sig over udseendet), uden at det på nogen måde kan bidrage til lyden på en direkte positiv måde.

http://www.mksound.com/ kan man læse, at der har været en del uægte high-gloss udgaver af MP-150 i omløb! Miller og Kreisel har ikke villet tilpasse sig kundernes ønske om lidt mere design, så kunderne gik derhen, hvor de troede, at de fik det.

Til top Vis sd2100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sd2100
 
p.las
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1271
Sendt: 02 Marts 2007 kl. 11:34 | IP-adresse registreret  

faktisk laver M&K ht i forskellig finish bla pianolak.Efter at have surfet en del på nettet har en af kritikpunkterne været alt for lang lev tid,da de har en nærmest hysterisk udgangskontrol.
Til top Vis p.las's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p.las
 
MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2993
Sendt: 04 Marts 2007 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

p.las skrev:
i følge deres hjemmeside og div søgen på nettet skulle M&K  den 22/2 havde drejet nøglen.

Prøv lige at læse det en gang til! Der står intet om at de har drejet nøglen om. Der står de lukker deres fabrik, hvilket sikkert bare betyder at de flytter produktionen til Kina lige som alle andre.



__________________
Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 04 Marts 2007 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:

p.las skrev:
i følge deres hjemmeside og div søgen på nettet skulle M&K  den 22/2 havde drejet nøglen.

Prøv lige at læse det en gang til! Der står intet om at de har drejet nøglen om. Der står de lukker deres fabrik, hvilket sikkert bare betyder at de flytter produktionen til Kina lige som alle andre.

Det ville jo ikke være så tosset, så har alm kødelige mennesker også mulighed for at købe deres grej

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
NriK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1780
Sendt: 04 Marts 2007 kl. 11:08 | IP-adresse registreret  

(phew) Det var rart at høre.

...har helt klart M&K 150 på ønskelisten hvis jeg nogensinde skulle vinde i lotto.
De lyder helt urimeligt godt.

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK
 
p.las
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1271
Sendt: 04 Marts 2007 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
MichaelWB skrev:

p.las skrev:
i følge deres hjemmeside og div søgen på nettet skulle M&K  den 22/2 havde drejet nøglen.

Prøv lige at læse det en gang til! Der står intet om at de har drejet nøglen om. Der står de lukker deres fabrik, hvilket sikkert bare betyder at de flytter produktionen til Kina lige som alle andre.

Det ville jo ikke være så tosset, så har alm kødelige mennesker også mulighed for at købe deres grej

ifølge importøren er nøglen p.t drejet.Har også checket på nettet hvor dette også bliver bekræftet.

Om det starter igen skal jeg ikke kunne sige

Til top Vis p.las's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p.las
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 04 Marts 2007 kl. 13:11 | IP-adresse registreret  

p.las skrev:
rattanhuset skrev:
MichaelWB skrev:

p.las skrev:
i følge deres hjemmeside og div søgen på nettet skulle M&K  den 22/2 havde drejet nøglen.

Prøv lige at læse det en gang til! Der står intet om at de har drejet nøglen om. Der står de lukker deres fabrik, hvilket sikkert bare betyder at de flytter produktionen til Kina lige som alle andre.

Det ville jo ikke være så tosset, så har alm kødelige mennesker også mulighed for at købe deres grej

ifølge importøren er nøglen p.t drejet.Har også checket på nettet hvor dette også bliver bekræftet.

Om det starter igen skal jeg ikke kunne sige

 

 

Surt !

 

Kom til at tænke på, hvordan er man stillet i sådan en situasion, hvis man nu får fat i et "brugt" sæt et eller andet hvor der stadig er garanti på, når fabrikken drejer nøglen om?

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 04 Marts 2007 kl. 13:58 | IP-adresse registreret  

Så mister du din garanti
Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 04 Marts 2007 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

Exxtreme skrev:
Så mister du din garanti

 

Det tænkte jeg nok, men viste ikke om det var den handlende forretning som så stod for den i stedet for. men okey... det vil jo så sige, at det er farligt at handle med produkter der ikke er enorm store, pga faren for at de går ned med flaget.

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes