Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 23:56   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Effektforstærker til mine 8008’er. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
eldadan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 49
Sendt: 02 Marts 2007 kl. 08:56 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg Kunne godt bruge jer dygtige hifi entusiasters hjælp.

Jeg har et setup der består af en marantz sr 5200 hvortil der er tilsluttet et sourround setup bestående af:

dali 8008, dali 2002, dali swa12 og dali c1000.

Det spiller fremragende men sagner dog lidt styr på fronterne især i stereo.

Kan i hjælpe mig med hvilken effektforstærker jeg skal vælge, eller i det mindste bare nogle forslag?

På forhånd tak

Til top Vis eldadan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af eldadan
 
zirio
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1256
Sendt: 02 Marts 2007 kl. 11:12 | IP-adresse registreret  

Ja det lyder sgu som et rimelig fornuftigt surround du har fået skaffet dig der!...

Jeg vil helt sikkert anbefale dig en NAD 216, en rimelig god effekt, så godt kan trække dine 8008..Du kan får den til cirka. 1.5k...

mvh Henrik

Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio
 
eldadan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 49
Sendt: 02 Marts 2007 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

Ok..

mange tak for oplysningen.

Hvad hvis mand går en anelse højere op i pris eksempelvis 2-4 k.

Er der nogen der vil anbefale noget i denne prisklasse?

Til top Vis eldadan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af eldadan
 
zirio
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1256
Sendt: 02 Marts 2007 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

 

Så kunne man self godt tage NAD 218, det er noget af en kraftig satan..ellers er der self noget H/K... Kan ikke lige huske modellerne!

Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes