| Sendt: 05 Marts 2007 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
HAK! skrev:
H/K!!
Det er klart det bedste til stereo! |
|
|
Jeg ville måske have tendens til at give HAK! ret, men jeg fornemmer at han/hun overså at du spurgte om en af H/K's digitale forstærkere - de har vist endnu ikke samme (gode) omdømme som deres mere traditionelle brødre (jeg har selv haft en "traditionel" H/K AVR 4500 som jeg var meget glad for, men kører nu med en Denon AVC-A11SR). Jeg ville bare lige pointere dette aspekt i det oprindelige spørgsmål, uden at jeg selv kan bidrage med erfaringer om H/K's digitale forstærkere. __________________ greve's bio-i-stuen
|