|
Jeg har et surround system beståene af Dali Concept 8 front højtallere, Concept center og 4 Concept 2 samt en SVS PB-10 Sub. Min forstærker er en Yamaha rxv-650.
Jeg går og tænker på at købe en effektforstærker, mit øje er faldet på en Classis no. 8.0b som jo kan fås til menneske penge. altså 2800kr.
Vil jeg få noget ud af at købe sådan en? eller er der andre steder at de penge er bedre brugt? kabler fx? der har jeg bare ganske alm ledning, hvilket jo ikke lige frem er perfekt.
|