Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 19:06   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Hvad skal jeg opgradere/købe? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ZioN
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 September 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 117
Sendt: 05 Marts 2007 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

Jeg har et surround system beståene af Dali Concept 8 front højtallere, Concept center og 4 Concept 2 samt en SVS PB-10 Sub. Min forstærker er en Yamaha rxv-650.

Jeg går og tænker på at købe en effektforstærker, mit øje er faldet på en Classis no. 8.0b som jo kan fås til menneske penge. altså 2800kr.

Vil jeg få noget ud af at købe sådan en? eller er der andre steder at de penge er bedre brugt? kabler fx? der har jeg bare ganske alm ledning, hvilket jo ikke lige frem er perfekt.

 

Til top Vis ZioN's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ZioN
 
ZioN
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 September 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 117
Sendt: 08 Marts 2007 kl. 08:44 | IP-adresse registreret  

slet ingen som har et forslag til hvad der bedst kan svare sig? eller som har kendskab til Classic 8.0b ?
Til top Vis ZioN's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ZioN
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 08 Marts 2007 kl. 12:39 | IP-adresse registreret  

ZioN skrev:

Jeg har et surround system beståene af Dali Concept 8 front højtallere, Concept center og 4 Concept 2 samt en SVS PB-10 Sub. Min forstærker er en Yamaha rxv-650.

Jeg går og tænker på at købe en effektforstærker, mit øje er faldet på en Classis no. 8.0b som jo kan fås til menneske penge. altså 2800kr.

Vil jeg få noget ud af at købe sådan en? eller er der andre steder at de penge er bedre brugt? kabler fx? der har jeg bare ganske alm ledning, hvilket jo ikke lige frem er perfekt.

 

spørgsmålet er hvor meget ordentlige kabler reelt set vil gøre ved lyden, hvis din forstærker ikke kan håndtere dine højttalere hjælper det i hvert fald ikke. Men en NAD C272 kunne være et forslag. Hvis du ikke har problemer med at forstærkeren kan trække højttalerne ville jeg nok starte med at gøre dit nuværende setup "færdigt"

Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
ZioN
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 September 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 117
Sendt: 08 Marts 2007 kl. 13:27 | IP-adresse registreret  

ok.

gøre mit anlæg færdigt? hmm mangler jeg da noget?

Til top Vis ZioN's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ZioN
 
ZioN
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 September 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 117
Sendt: 11 Marts 2007 kl. 12:04 | IP-adresse registreret  

Jeg synes ikke at det er meget hjælp jeg har fundet herinde, eller på Danskhjemmebioforum.dk hvor jeg også har spurgt. Men så må man jo bare prøve lykken og se hvad der sker.
Til top Vis ZioN's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ZioN
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes