| Forfatter |
|
booster2 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 08 Marts 2007 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
aurumcantus Forum Bruger


Bruger siden: 07 Januar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 08 Marts 2007 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej der, dit link virker ikke, så jeg kan ikke se modellen...
__________________ Mvh
Aurumcantus
____________________________________________________
Audio Note
|
| Til top |
|
| |
wepboy Forum Bruger


Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 08 Marts 2007 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej jeg har selv den samme forstærker, og sidder med præcis det samme problem
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 08 Marts 2007 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selvfølgelig kan den det. Du tror måske heller ikke den kan spille i stereo  MVH WRONG
__________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
RogueAgent Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
|
| Sendt: 08 Marts 2007 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kender ikke den aktuelle model, men jeg er slet ikke i tvivl om at man i opsætningen kan vælge hvilke højttalere man har eller i dette tilfælde ikke har.
Hvis man vælger "no" ved surround back, så bliver lyden sendt ud som 5.1 (og de to surround højttalere skal så kobles til hhv surround left og right)
|
| Til top |
|
| |
zuluDK Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1490
|
| Sendt: 08 Marts 2007 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det ikke bare at sætte de bagerste højtalere SB (Surround Back) til "none" i menuen?
Sådan er det på min Marantz og min Yamaha.
|
| Til top |
|
| |
urte Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 08 Marts 2007 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo, jeg har 4306 den kørte jeg 5.1 med til at starte med __________________ Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
|
| Til top |
|
| |
Angle Forum Bruger


Bruger siden: 24 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 63
|
| Sendt: 08 Marts 2007 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, hvis du bruger måle microfonen, skulle den selv gerne finde ud af der mangler 2 højtalere og slår dem så fra ;) Kan det blive nemmere?
|
| Til top |
|
| |
wepboy Forum Bruger


Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 08 Marts 2007 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
må give RogueAgent ret, det er sådan det skal gøres

|
| Til top |
|
| |