| Sendt: 09 Marts 2007 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil lige starte med og sige hejsa, er blevet linket ind p� siden ved et tilf�lle, og m� sige jeg er positiv overrasket virker som en kanon side,
Kunne dog godt t�nke mig lidt hj�lp, eller m�ske bare blive hjulpet i den rigtige retning,
sagen er den jeg har fork�let mig selv med en gang nye h�jtalere, valget faldt p� systems audio�s SA1750 til fronter SA720av til center SA SE200 som sub bagh�jtalere bruger jeg lige pt nogle jamo gider ikke lige pille dem ned af v�ggen for model nr , men bliver sikket skiftet til nogle SA talent,
Lige nu bliver de trukket af en gammel denon avr2700 reciever, og er �rligtalt ikke s�rligt imponeret over den m�de de bliver h�ndteret af den reciever, er 100% sikker p� den er en flaskehals.
Her er det s� i kommer ind :D, kunne godt t�nke mig og h�re om nogle af jer har nogle afaringer med disse h�jtalere og hvad i har foran dem. Men ellers kunne jeg godt t�nke mig og h�re hvilken reciever i vil anbefale, kan lige starte med og sige dybten p� reciveren m� ikke over stige 40-45 cm, har simple hen ikke plads til en H/K 7300 eller Pioneer ax2 eller tilsvarene.
Ang lydstandarter ved godt det muligtvis er et dumt tidspunkt og k�be reciever p�, men har bare ikke lyst til og blive sure p� mine h�jtalere mens jeg venter til Q3 2007 p� en reciver med HD-surround sound eller hvad der nu kommer frem
pris id� 10k men er villig til og g� h�jere op hvis jeg er over bevist
|