| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg overvejer at købe en Panasonic xr58, og nok kombinere den med en ps3. xr58 opskalerer max til 1080i, og jeg er i tvivl om, om det kan lade sig gøre at sende et 1080p signal gennem den, eller om det bliver nødvendigt at forbinde ps3 direkte til skærmen når jeg vil se blu-ray film, hvis jeg ønsker en opløsning på 1080p?
|