| Forfatter |
|
boffer24 Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 93
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilken pris ville jeg kunne sælge en 1 mdr. gammel Denon 4306 for? Hvad ville være fair?
På forhånd tak
Boffer
|
| Til top |
|
| |
preben1234 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 252
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa. hvorfor vil du sælge den efter så kort tid..?
|
| Til top |
|
| |
boffer24 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Egentlig fordi jeg vil have en med hdmi 1.3. Nu her jeg lige købt en Pionner 5080XD og jeg har også en PS3 og en XE1 og de har alle hdmi 1.3. Da jeg købte 4306'eren for en måned siden var jeg kke klar over at jeg ville købe den skærm også...så det er bare derfor.
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg ville nok overveje det en ekstra gang, da du kun vil kunne sælge den med et kæmpe tab. der er i øjeblikket absolut ingen grund til at købe en receiver med hdmi 1.3, dem der er nu understøtter ikke dts hd ma, så jeg ville under alle omstændigheder vente. __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Thrawn Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du skal sælge den SÅ er det nu det skal gøres... du vil nok kunne få 12.000 for den..... Til Augus/septembert kommer der afløseren af den, AVR - 4308 som har DD+ samt DTS HD Master dekoder i sig.. WiFi - DAB - 2 x USB .... og så vidre.... Vil ca. komme til at koste 16.500,-
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror næppe der er nogen der vil give 12000 for den, når man kan få en ny til 13000. omkring 10 hvis du er heldig, men så ville jeg nok stadig gå efter 3806
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
boffer24 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
|
jeg ville nok overveje det en ekstra gang, da du kun vil kunne sælge den med et kæmpe tab. der er i øjeblikket absolut ingen grund til at købe en receiver med hdmi 1.3, dem der er nu understøtter ikke dts hd ma, så jeg ville under alle omstændigheder vente.
|
|
|
Jeg ville også vente med at købe til de nye kommer. Indtil videre ville jeg så bare bruge min Pioneer VSA-E08. Grunden til at jeg vil sælge er at jeg gerne vil udnytte Deep Color som kun fungerer via hdmi 1.3. Udover det vil jeg også gene havde TrueHD osv....og jeg kan jo kun få det hele hvis min receiver har hdmi 1.3....Men jeg tænker lige videre 
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
når du nu har lavet en investering i en 4306, som jeg selv synes er en virkelig fed receiver, så ville jeg nok vælge bare at overføre lyden på en anden måde. Men virker deep color ikke på passthrough? Du skal også være opmærksom på at de funktioner hdmi 1.3 KAN indeholde er ikke nødvendigvis udnyttet. Men jeg kunne da næsten ikke forestille mig andet end at et firma som pioneer ikke havde implementeret det på deres apparater, men igen dumskaben hos store virksomheder er nogle gange så enorm at det er ufatteligt. Jeg ville nok overveje at føre analoge kabler fra toshiba'en til receiveren og finde på noget andet til ps3'eren. Kan man ikke føre pcm lyden gennem standard spdif? Det er sådan set ikke fordi jeg ikke vil have du skal sælge din receiver, fordi jeg er egentlig lidt interesseret i at se hvor meget jeg ville kunne få for min egen, men det vil nok komme til at koste dig en del unødige knapper. Har du husket at oppgradere firmwaren, så den understøtter 7.1 pcm?
http://firmware.denon-online.eu/ __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
boffer24 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ifølge manualen understøtter 5080'eren Deep Color. Jeg har tænkt at jeg bare kan overføre lyden analogt fra XE1 men det giver mig stadig et PS3 problem. Efter hvad jeg kan læse mig til kan jeg kun overføre bitstream over spdif og kun stereo pcm over coax. Men det kan være at jeg prøver at køre PS3'en over spdif i et stykke tid for at se om jeg kan leve med det.
|
| Til top |
|
| |