| Forfatter |
|
Guffe88 Forum Bruger

Bruger siden: 06 August 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 06 August 2007 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa jeg står og skal til at købe en dvd-afspiller med et tilhørende surround sæt. Jeg er studerende, så selv sagt har jeg ikke så mange penge at rode med, så vil bare gerne have en OK løsning. Altså ikke den store entusiast som absolut skal have det bedste. Jeg tænkte på måske man ku købe et sæt med dvd-afspiller + surround sæt. Nogen som måske kan finde noget godt? Det kunne være fantastisk hvis ihvertfald de to bagerste højtalere var trådløse (evt. med opladningsmulighed?!) og så stod på sådan et stativ i rigtig højde. Nogen som kender til noget i den stil? Gerne i et sæt samlet, hvor jeg ikke skal rode med det store, går ikek lige så meget op i HIFI vil bare gerne have en bedre løsning end playstation 2 + 21" tv, som jeg kører med nu! Er villig til at smide ca. 2500 efter et system bestående af dvd-afspiller og højtalere+subwoofer.
Jeg takker på forhånd! :)
|
| Til top |
|
| |
JanM Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 777
|
| Sendt: 06 August 2007 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved at Eltax laver et komplet sæt med trådløse baghøjttalere, men med dit forholdsvis bedskedne budget, så er det nok ikke at foretrække, da de er temmelig ringe.
Sats måske på et system uden sub, men med et par rimelige front højttalere istedet.
Kig i Føtex/Bilka/El-Giganten/surf lidt rundt m.v. Spring over de komplette sæt til 799 (ja, det kan man faktisk godt få) JVC, Philips, Samsung, Prosonic, Eltax, Denver osv osv. laver alle små surround systemer, om der er nogle der er bedre end andre?? Tja.
Men prøv at løfte lidt på DVD forstærker delen, virker det rimeligt stabilt, er højttalerne i plastik eller træ, osv.