| Sendt: 24 August 2007 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej forum.
Jeg er ny her og håber at modtage lidt "inputs" fra Jer...
Jeg har "dyrket" musik og stereo-grej i 30 år...og surroundlyd til film i snart 20 år...og har derfor i mange, mange år haft 2 separate anlæg. Et til at høre musik på og et til at "høre" film på. Logisk, eller ... !?
Nu er tiden, hverdagen, og livet blevet forandret og jeg har måttet konstatere at jeg ikke mere bruger mit stereoanlæg i samme omfang som tidligere, og derfor har jeg besluttet at skifte "stil" og ændre mine 2 anlæg til 1 kombineret. Jeg har overvejet at sælge mine (højt elskede) Sugden forstærkere og min forholdsvis billige surroundreciever, og i stedet købe en NAD surroundforstærker og kombinere mine 2 anlæg til eet som kan det hele, med fælles højttalere, fjernbetjening, osv. Dog påtænker jeg at beholde min gode gamle cd-spiller ved siden af, i stedet for at spille cd'er på dvd-afspillerne.
Jeg har ladet mig fortælle at en NAD 754 skulle ha' en fornuftig lyd til prisen, så derfor er det mit umiddelbare valg. En Marantz har jeg også i tankerne, men de er forholdmæssigt dyrere set ud fra ydelse/vægt/m.m.
Hvis I har et par kommentarer til ovenstående, hører jeg dem gerne.
På forhånd tak.
|