Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 01:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Overvejelser ved køb af Onkyo TX-SR605 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 29 August 2007 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

Hej

I mens min sag med TC kører hos forbrugerklagenævnet, har jeg besluttet at bruge min enorme fritid (Sgu utrolig hvad man får af tid når man ikke har et tv inden døre) på at kigge på ny receiver.

Mit blik er faldet på Onkyo TX-SR605 som jo bliver ganske godt bedømt rundt omkring. Men inden jeg løber ud og køber den vil jeg da lige se om i kan hjælpe mig med et par spørgsmål:

Først vil jeg lige ridse op hvilket udstyr jeg har (som nævnt har jeg intet tv pt så ved ikke hvad det ender ud med af type):

Min nuværende receiver er Denons AVR-1507.

Desuden har jeg følgende højtalere:

• Dali Concept 6 Front

• Dali Concept 1 Bag

• Dali Concept Center

• Gale Subwoofer

her kommer så spørgsmålene

1. Ville mine højtalere fint kunne arbejde sammen med Onkyoén?

2. Kan jeg tilslutte min HDMI Switchbox til en af HDMI indgangene på Onkyoen uden problemer?

3. Hvor vil i anbefale mig at købe den (DK) med hensyn til pris samt service?

4. Er der måske andre receivere der ville passe bedre til mit udstyr? Pris max 4000-5000 kr.

Venter spændt på jeres indlæg

zirio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Lokalitet: København
Sendt: 29 August 2007 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

Hej ED'

1) Ja dine højtaler vil sagtens kunne arbejde/trukket af Onkyo'en!..

2) Nu kender jeg ikke så meget til HDMI switches, men jeg får ud fra du sagtens vil kunne gøre det!..

3) Jeg vil klart anbefale dig at købe den i DK...For det første er servicen større, og hvis der går noget galt, synes jeg personligt at det er nemmere hvis den er købt i DK!...Jeg vil anbefale dig at snakke med Christian fra CSN, han leverer en enestående service, også er prisen rimelig fin!..

4) Nej umiddelbart vil jeg ikke sige der var noget, der kunne slå en 605, til den pris!:.

Jeg har en 875!.Og den tæsker simpelthen så meget igennem, så det ikke er til at tro på!..Så jeg kan klart anbefale Onkyo, og forhandler: www.csn-teknik.dk (Christian)

mvh Zirio

Zirio's Underground - Onkyo TX-SR875 - "HD Leeds the Way"

Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 29 August 2007 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

Hej zirio

Tak for dit svar.

Lyder alletiders. Grunden til at jeg spørger omkring switch er jo at man i realiteten kobler en switch på en anden. Der kunne måske opstå nogle konflikter på den måde?

Har også haft kigget på csn-teknik's site. Ku være man sgu sende ham en mail og forhøre sig på priser

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes