Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 00:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Receiver og dvd ialt max 10K (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hjur
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 14 Oktober 2007 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

Hej gutter ......her mit første indlæg efter at have været flittig læser af jeres geniale indlæg og debatter gennem flere år.

Jeg skal bruge en receiver og dvd i samme mærke til ialt max 10 tusinde. Krav til den samlede pakke: 1080p upscaling, 12/216 mhz videokonverter (eller større), min. 7 gange 100 watt rms, vægten på receiver og dvd så høj som muligt i prisklassen:-), hdmi switching, dvd-audio,sacd, hdmi 1.3......

Jeg har tidligere købt i udlandet og jeg er meget modtagelig hvis I kender til nogle tilbud fra f.eks. Tyskland som er billigere end dem fra Pricerunner. 

Håber I vil hjælpe og tak for en masse god læsning gennem årene - som nævnt er jeg jo ny bruger/"debattør" men bedre sent end aldrig.....eller?!:-)

Til top Vis hjur's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hjur

zirio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Lokalitet: København
Sendt: 14 Oktober 2007 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

Hej Hjur og velkommen til!

Jeg vil klart anbefale dig en Onkyo TX-SR705, også en dvdafspiller!..Måske en Pioneer DV-400 som jeg har, den koster kun 1k og den klarer det super til prisen!..ellers kig efter noget brugt denon, 1940 er måske en mulighed!..

mvh Zirio

Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio

Skave
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 15 Oktober 2007 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

zirio skrev:

Hej Hjur og velkommen til!

Jeg vil klart anbefale dig en Onkyo TX-SR705, også en dvdafspiller!..Måske en Pioneer DV-400 som jeg har, den koster kun 1k og den klarer det super til prisen!..ellers kig efter noget brugt denon, 1940 er måske en mulighed!..

mvh Zirio

Vil som Zirio anbefale dig en Onkyo TX-SR 705 og derudover en Toshiba HD-DVD afspiller HD-EP35. Den kan upscale dvder og gør det mindst ligeså godt som XE1 der har en Reon chip Så er det jo bare en bonus at du så også kan se HD DVDer  Derudover kan du jo så også få gavn af de nye lydformater DTS-HD MA og Dolby TrueHD.

Til top Vis Skave's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skave

hjur
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

Tak for jeres svar og undskyld mit sene svar:-(... men ønsk mig tillykke da jeg lige har anskaffet mig en brugt Yamaha DSP-AX1 til 2800 kroner...:-) den har godt nok ikke de features jeg nævnte i ovenstående men som begynder-forstærker efter en pause på ca. 5 år hvor min sidsnævnte og dyreste forstærker var en Yamaha RXV-1000RDS er det da ok .....eller hva´???:-) Jeg regner med at købe en Sony RDR-HX970 dvd-optager hvis man da kan få gjort den kodefri nogle steder??? Gør Sony-centrene det uden at garantien bortfalder???

PS. Husk nu drenge.....jeg lægger nogle billeder ind på lørdag af min hjemmebio med Sony kv-32hq100 crt-tv, Yamaha dsp-ax1, møgbillig møg-dvd (indtil Sony optageren er bestilt), JBL lx2000-serie hele vejen rundt, og selvfølgelig Stressless Alcantara bio-opstilling........håber I vil se med... 

Til top Vis hjur's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hjur

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes