| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 04:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er lige flyttet og i gang med at opstille mit grej, som indtil nu lige er blevet testet i stereo, men ikke er blevet afprøvet i surround. Jeg kører med en panasonic xr59 reciever og en poineer 868AVi dvd-afspiller, og jeg er i tvivl om, om jeg skal lade dvd afspilleren decoode mit surround-spor og sende det analogt til recieveren eller om jeg skal sende det digitalt og lade recieveren gøre arbejdet. Jeg har ikke selv testet endnu, men har læst mig til her på forummet at xr59 lyder klart bedst når den fodres med digitalt input. Jeg er på den anden side ikke klar over hvor meget lydkvaliteten betyder for en filmoplevelse? 868AVi er en udmærket afspiller, men jeg er tvunget til anskaffe mig nogle analoge kabler over lakridsniveauet hvis jeg en dag anskaffer mig en SACD eller en dvd-audio skive, da den ikke har hdmi 1.2, eller hvad det nu er der kræves for at afspille de to formater. Gode råd er velkomne (forslag om at købe HD-afspiller er ikke gode råd) Jeg vender selvfølgelig løbende tilbage når jeg har fået testet, starter en dedikeret tråd når slyngelstuen tager lidt mere form  Mvh
|