Bruger siden: 23 Januar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 7
Sendt: 24 Januar 2004 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
hej.. jeg har nu besluttet mig for at det skal være en harman kardon reciver der skal være i min samling men hvor skal den købes henne.. og hvad model burde jeg vælge.
Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 40
Sendt: 24 Januar 2004 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
Du kan godt købe den hos tapeconnection selvom de ikke har den på deres hjemmeside. Det ved jeg fordi jeg selv havde bestilt en avr 3550, og det var til samme pris som audiosound og de ville give 3 år´s garanti
Du skal blot sende en e-mail til dem om hvilken pris du kan få den til "lave et link" og så høre du fra dem. De skrev at der ville gå 3 uger.
Det skal lige siges at jeg ikke har avr 3550 for jeg købte avr 4550 brugt "14 gammel med kvitt osv." til 4600 Kr. ved en hurtig handel
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7536
Sendt: 24 Januar 2004 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
Med lidt tålmodighed kan du på brugtmarkedet være heldig at finde en AVR-7000 til omkring 5000 kr. Det har der været et par gange, og det var sikkert ikke de sidste!
De 5000 kr. ville jeg under alle omstændigheder smide på noget brugt - mulighederne bliver pludselig meget større!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum