| Sendt: 06 Marts 2008 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også kig paa disse to recievere, da jeg syntes at 805 eller 875 bliver for stor. Onkyo faar meget ros mange steder, men det siges at den bliver meget varm. Da jeg vil have den til at staa i et halvlukket vaeghaengt hylde system, som f.eks. dem fra Frislev, har jeg ogsaa kig Denon 2808. Jeg ved ikke om det er overdrevet at Onkyo skulle blive mere varm end de andre. Desuden skulle Denon ogsaa have auto lipsync
|