| Sendt: 15 Marts 2008 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Jeg går og overvejer at skifte forstærker da jeg lidt senere på året skal skifte alle højttaler ud. Jeg skal have skiftes til B&W 805 til fronthøjttaler og B&W HTM4 center, også satser jeg på B&W DS3 til baghøjttaler. I øjeblikket har jeg en Marantz SR5400 som jeg er utrolig glad for, den kører i øjeblikken på mine System Audio 1150 (som skal sælges), den klare det fantastisk nu, men jeg tror at den vil komme til at mangle krafter til 805'erne og HTM4'ern. Jeg går ikke ud fra at der er nogen der er uenige der? Også bliver jeg pludselig meget i tvivl om hvad jeg skal vælge af Denons AVR3808 eller Marantz SR7002. Jeg hører Denon AVR3808 til dagligt nærmest, dog ikke hjemme på mine egne højttaler, men jeg syntes den er super god til film! Jeg har ikke hørt en Marantz SR7002, men den kan jo kun være bedre end min SR5400  Jeg er desuden ret vild med Marantz design. Hvad er folks holdninger mht til de to forstærkere? Skal man vælge mindre ellers større forstærker til disse B&W højttalere? Mvh Micker
|