Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 11:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Ny surround-receiver til gamle højtalere? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rane
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 26 Marts 2008 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft min Denon AVR1000 surround-receiver, mine Dali 104 højtalere med tilhørende Dali center+baghøjtalere (2x15W vistnok) de sidste 10-12 år.  Denon'en er jo udelukkende med analoge tilslutninger så derfor overvejede jeg at købe en Denon 1508 i hifiklubben.

Men vil det overhovedet være en mærkbar forskel i lyd/film/musik kvalitet med mine nuværende højtalere?   Eller skal der nye højtalere til?

Havde håbet af de gamle Dali 104 højtalere evt. var "OK" til vores forbrug. Vi plejer ikke at have meget power på surround-filmen pga. 2-årigt barn der sover i værelset ved siden af. Men spørgsmålet er om det overhovedet kan betale sig kun at udskifte receiveren. Af udstyr har jeg ellers en Pioneer DV-400 dvdafspiller med HDMI, en PS3, en Wii og 2 parabolreceivere (1 ViasatHD og 1 Canal Digital).
Til top Vis rane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rane

rane
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 26 Marts 2008 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

Er godt klar over at jeg er newbie og at udstyret er gammelt osv. men håber nu alligevel på at en ekspert eller to ville give sit besyv med, om de gamle Dali 104 højtalere er helt håbløse til en ny Denon receiver eller ej.
Til top Vis rane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rane

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes