| Forfatter |
|
Maxt3r Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 64
|
| Sendt: 31 Marts 2008 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg søger en sorround recivere
Har kigget på Dennon 1908, den koster 4500kr ved hifiklubben,
Men men jeg vil nu også gerne købe brugt da jeg mener jeg får mere for pengene, Det er nu jo bare sådan jeg vil jo gerne have reciveren skal kunne spille de rimelig nyeste formater, og så er det jo med køb af brugt, det er jo gerne 3 år gamle forstækere folk sælgere...
Eller skal man måske se på udlandet, kan ikke rigtig finde andre der sælger feks 1908 denon
ps. det skal ikke nødvendig vis være en denon...
Højtaler system dali Concept 6 sættet fra hifiklubben..
|
| Til top |
|
| |
zirio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 31 Marts 2008 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan få en onkyo 605 til nogenlunde samme pris, og den er rigtig fed!...men ellers er der lige i øjeblikket tilbud i HFK, så der kunne du måske kigge!...
Men hvis du er lun på Onkyo'en, så kan du snakke med CSN, han kan nok give dig en fin pris!.
Mvh Zirio
Gymnasiekælderen 2 Onkyo TX-SR875, Toshiba, B&W, Supra, Nordost
|
| Til top |
|
| |
Proxi Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 377
|
| Sendt: 31 Marts 2008 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Martin, håber du er glad for højtalerne ;)
Synes evt du sku ser her: http://www.hifiklubben.dk/lagerrensning?ecmpID=041 En 2308 til 5k ;)
Hilsen Philip @ Hobro
__________________ System Audio/Thorens/Samsung
|
| Til top |
|
| |
Maxt3r Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2008 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja tak proxi har set 3 film nu her, godt med fri fra arb, de spiller bare dejlig :D
Okay vil tjekke jeres forslag ud :D
|
| Til top |
|
| |
Proxi Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2008 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Maxt3r skrev:
ja tak proxi har set 3 film nu her, godt med fri fra arb, de spiller bare dejlig :D
Okay vil tjekke jeres forslag ud :D
|
|
|
Er jeg glad for at høre :D Men altså hvis du vælger at give 500kr ekstra for en 2308 frem for en 1908 så får du jo noget kun mere power hvilket concept 6'erne ville blive glad for  __________________ System Audio/Thorens/Samsung
|
| Til top |
|
| |
Maxt3r Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2008 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
yep det er rigtig bare meget synd de ikke fås i deres sorte ;( Har skrevet til CSN om den onkyo den tiltaler mig efter jeg har læst lidt :D
Nu må vi se finansere skal også være til det :D
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 02 April 2008 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Maxt3r skrev:
yep det er rigtig bare meget synd de ikke fås i deres sorte ;( Har skrevet til CSN om den onkyo den tiltaler mig efter jeg har læst lidt :D
|
|
|
Vent lidt og se hvad H/K's nye kan. De kommer med nye modeller lige om snart, med de nye formater og noget kraftigere end både Denon og Onkyo. __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
| Sendt: 02 April 2008 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemligja skrev:
Maxt3r skrev:
|
|
|
Vent lidt og se hvad H/K's nye kan. De kommer med nye modeller lige om snart, med de nye formater og noget kraftigere end både Denon og Onkyo. |
|
|
Det kommer vel an på hvilken model man vælger.   __________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
| Til top |
|
| |
Proxi Forum Bruger

|
| Sendt: 02 April 2008 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemligja skrev:
| Vent lidt og se hvad H/K's nye kan. De kommer med nye modeller lige om snart, med de nye formater og noget kraftigere end både Denon og Onkyo. |
|
|
Denon og Onkyo har da så vidt jeg ved også de nye formater? __________________ System Audio/Thorens/Samsung
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

|
| Sendt: 06 April 2008 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
CSN Teknik skrev:
nemligja skrev:
Maxt3r skrev:
|
|
|
Vent lidt og se hvad H/K's nye kan. De kommer med nye modeller lige om snart, med de nye formater og noget kraftigere end både Denon og Onkyo.
|
|
|
Det kommer vel an på hvilken model man vælger. 
|
|
|
Ja det gør det da naturligvis, men hvis man tager i samme prislag så er de kraftigere. __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

|
| Sendt: 06 April 2008 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Proxi skrev:
nemligja skrev:
| Vent lidt og se hvad H/K's nye kan. De kommer med nye modeller lige om snart, med de nye formater og noget kraftigere end både Denon og Onkyo. |
|
|
Denon og Onkyo har da så vidt jeg ved også de nye formater?
|
|
|
Ja de var hurtigt ude med disse. H/K kommer med de nye formater nu. __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2008 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
CSN Teknik skrev:
nemligja skrev:
Maxt3r skrev:
|
|
|
Vent lidt og se hvad H/K's nye kan. De kommer med nye modeller lige om snart, med de nye formater og noget kraftigere end både Denon og Onkyo.
|
|
|
Det kommer vel an på hvilken model man vælger. 
|
|
|
JA det gør det, men Onkyo 605 er der ikke meget saft og kraft i, medmindre man har nogle virkelig små højttalere der ikke skal have noget effekt.  __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |