| Sendt: 06 April 2008 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
er lidt på udkig efter noget surround-forstærker til hjemmet, det mærkelige er at jeg faktisk ikk pt skal bruge selve surround-delen da vores stue er a rigtig dårlig indretning til lige surround/højtallere men det at jeg kanfåsamlet alt mit AV-gear; xbox360, PC/MCE, HDD-optager & xbox org og så kun ha' ét kabel til fjernsynet - kunne udnytte det forskellige component-udgange foroptimalt billed og HDMI fra computeren. og så det der er multi-zone og kan levere lyd til flere rum synes jeg er smart, tænker her til vores børn.
Men........
1; er video opkonvertering fra analog/component > HDMI okay; giver det samme billed-kvalitet som hvis jeg havde tilsluttet component direkte? mit tv kan "kun" køre med 720p/1080i alligevel.....så?
2; KAN man bare ikk få en surround-forst. med DAB?? hvorfor laver denon ikk det?
3; hvordan skal det multi-zoneforstås, hvor mange rum levere til - kun til 1 sæt højtallere ud over dem som den skal levere surround til? og der kan man høre musik fra computeren i "stuen" og så vælge iPod m dock til børneværelset - det kan køre total uafhængi af hinanden og på kryds & tværs fra div lydkilder? hvad betyder Rec-out (denon 1908
4; hvad er forskellen på 2308 og så lillebroren 1908 - er det lidt det med de multi-zone og lidt andre små ting?
håber i ved bare lidt mere end mig
|