| Sendt: 15 Maj 2008 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Jeg ville høre hvilken rescaler chip der gør det bedst....Og alternativt hvor man kan spare? Eller om man bare skal droppe en forstærker med indbygget scaler? der er jo en del penge at spare... Jeg står med den store indkøbs seddel til Hjemme biffen. Og det viser sig at både Forstærker samt Projektor har upscaler chip. Projektor: Infocus IN82 - Bruger PixelWorks Digital Naturel Expression video dekoder 10Bit (Bedste jeg kan få med de nye priser...og har ikke set en bedre i samme klasse til den nye pris på 24K nå tilbage til forstærkeren... Receiver: Onkyo TX-SR875 - HQV Reon-VX Video Processing (Samme som TX-NR905) Nogle Denon forstærkere bruger en "REALTA T2-videoprocessor fra Silicon Optix." er den bedre end Reon? Selv min gamle Denon DVD player har Faroudja upscaling.... (-; gammel sag Så
det store spørgsmål kan man spare en upscaler det ene sted...eller skal
man gå efter den bedste upscaler i forstærkeren? og er REALTA T2 bedre
end Reon-VX chippen? Jeg synes jo at det er en genial idee at kun bruge et HDMI kabel fra forstærker til projektor... Eller skal man købe en billigere Onkyo 605 og spare sammen til en dedikeret scaler? Ser frem til at høre fra eksperterne...Dette er mit første køb af projektor!  Syntes faktisk ikke at IN82 scalerede en DVD særligt godt i hifiklubben.... Mvh Casperse
|