Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 13:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: jamo surraond (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DKstyle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2008
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

hej nogle der kender noget til Jamo S 502 HCS 21

tænkte om det var noget man skulle købe jamo er jo et super mærke.

men der er ikke forstærker for sig og om det er dårlig ??

har set det her inde http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.hifi-tv.dk/ log/images/jamo_compacthomecinema-thumb.jpg&imgrefurl=ht tp://www.hifi-tv.dk/log/upload/00000046_Nyhedsbrev.htm&h =287&w=430&sz=11&hl=da&start=14&um=1& ;tbnid=RMufZ8GSRGJfXM:&tbnh=84&tbnw=126&prev=/im ages%3Fq%3DJamo%2B%26um%3D1%26hl%3Dda

Boye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

Jamo er et omfattende mærke med produkter for næsten enhver pengepung, men at Jamo laver superprodukter som dipol-højttaleren R909 betyder ikke at de kan trylle og lave et billigt entry-level-anlæg om til et high-end-system. Med andre ord: Man får ofte, hvad man betaler for og det system er næppe meget værre eller bedre end andre andre systemer i prisklassen.

3-4000 kr er ikke meget når det skal fordeles på både 5 højttalere, 1 subwoofer, dvd-afspiller og forstærkere, så du kan næppe finde noget med separat forstærker i det prislag.

Spørgsmålene er i virkeligheden om det dækker dit behov, om du er interesseret i at ofre mere, eller om du ikke var bedre tjent med et to-kanals system med bedre lydkvalitet. Så er der "flere penge til hver kanal" og dermed mulighed for højere kvalitet.

Til top Vis Boye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boye

DKstyle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2008
Lokalitet: Odense
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

jamen altså kan jeg få noget ordenlig er jeg meget villig til og ligge mere i det har også tingt på 2 vejs da jeg skal ud og have anlæg men har ikke det store forstand på hvad jeg skal købe altså ville nok godt kunne ligge 8000 i alt hvis jeg kan få noget der kan bruges til begge dele ved godt jeg kan koble mit tv over forstærkeren men ender jeg så op med den samme lyd opblevelse i sidte ende.

vil jo godt have det billig men vil heller ike gå så meget på kompromi med lyden da jeg har mine ting i mange år som regl. tænkte lidt om du så ikke kunne komme med nogle gode forslag i den nye prisklasse Boye. ??

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes