| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mens sagaen om Thule Audio ruller sin gang, er jeg begyndt at kigge mig omkring efter alternativer.
Sagen er den, at jeg vil af med de monster store klodser til at fostærke de 5 kanaler jeg skal bruge, men vil finde noget digital amp. der kan spille godt.
Ideen havde været Thule's PA250. Den fylder ikke meget, kan levere fint til mit behov, og stadig være over gennemsnittet af surround produkter. Kombineret med en fin proessor, ville det ha været en drøm til omkring 30K i alt.
Nu kigger jeg mig så om igen... faktisk er jeg blevet lidt lun på Cyrus nu hvor det kan fås herhjemme igen, meeeen jeg har ikke helt nogen god mave for det.
Nogen gode forslag. 30K er budgettet forestærkere + processor.
Flix
__________________ Jeg får fnidder af kvantitet!
|