| Sendt: 28 Juni 2008 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg synes personligt opsætningen på denons modeller er lettere end på onkyos, lydmæssigt mener jeg ikke der er den store forskel. Yamaha har jeg primært hørt, ikke leget så meget med menuer som i de andre, men mest set hvad der var af muligheder. Yamaha lyder bedre i stereo end denon og onkyo, alle 3 er nogenlunde lige i surround.
Hvilken model der er bedst er lidt op til den enkelte. Efter min mening har denon de bedste features, yamaha er bedst til musik og onkyos fordel er at de er billigere for samme "størrelse" reciever, hvilket betyder man kan få lidt mere for pengene.
Hvis jeg skulle vælge mellem denon 2308, onkyo 605/6 og yamaha 663 ville mit valg falde på denon, da der ikke er ret meget forskel på kvaliteten af dem og denon'en har efter min mening de bedste features og bedste indstillingsmuligheder.
Det skal dog siges at yamaha'en ikke er prøvet i min stue, det er både onkyoen og denonen. Af andre mærker er h/k, sony og marantz også værd at give et lyt, dem kan jeg dog ikke rigtigt udtale mig om, da jeg stort set ingen erfaring har med dem
Der er ingen grund til politik i valget af det. Jeg har et par gange udtalt jeg synes onkyo er en smule hypet. Ikke at det er et dårligt produkt, det er bare ikke så meget bedre end der længe var optræk til herinde. Jeg mener heller ikke jeg har det endegyldige svar på hvad der er bedst, jeg kan jo kun tale ud fra mine egne behov og det gør jeg så. __________________ Fars er bedst når mor rør den
|