| Sendt: 03 Februar 2004 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa med jer..
Min mor sad lige her til aften og beklagede sig over at hendes "minianlæg" fylder for meget. Det er et ældre Sony hun har, og mini er det nok ikke, men nærmere et kombianlæg. Det er med båndoptager, cdafspiller og pladeafspiller, og det fylder alt for meget for hendes smag. Da vi er ved at male herhjemme, vil hun gerne have flyttet lidt om, og hun syntes det fylder for meget, derfor vil hun gerne have mindre, og pænt et, så derfor foreslog jeg hende at købe en reciever af en slags. Hun hører ufattelig meget radio (hele tiden næsten) og det hænder da også der kommer en cd på. Jeg har aftalt med hende at hun må få min dvd-afspiller når jeg får en ny nu her, så den kan hun jo bruge til cd-afspiller.
Recieveren skal kombineres med 2 højtalere, og det er alt. Derfor er det måske bedst at finde en stereoreceiver, da jeg tvivler på hun vil have surround :)
Men hvilken? Det skal helst ikke være alt for dyrt (et par tusinde højest), for jeg tror ikke hun gider bruge forfærdelig mange penge på det. Kravene er somend bare at det har en god radio, og er pænt. Ville selvfølgelig heller ikke gøre noget der var en rimelig lyd i.
Tror hun er mindet på at købe brugt hvis det er.
Findes der nogle sider med nogle stereorecievere? Det er vel bedst at købe en stereoreciever til 2000, fremfor en surroundreciever til 2000?
Håber i kan hjælpe os / hende..
Lagde det i Surround Sound forummet, da jeg ikke vidste hvor det ellers skulle være..
Mvh. Alex
|