Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 21:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Mangler lidt frasortering af højtalere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mech0z
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 09 Juli 2008 kl. 16:34 | IP-adresse registreret  

Jeg har kigget på en del højtalere efterhånden til at erstatte dem jeg har i mit nuværende 5.1 setup. Og har så fundet en del forskellige, og vil gerne have lavet en grov frasortering af det i ikke mener gode hjemmebio højtalere. På et tidspunkt når det er købt skal det også udvides til 7.1 men det vil blive købt i bider da jeg slet ikke har så mange penge som nogle af dem koster.

Jeg ved godt der er stor prisforskel men prøv at undgå at ligge mærke til det, bare fokuser på hjemmebio. Og ja jeg ved godt jeg burde tage ud og lytte til dem, men helt ærligt jeg ville ikke ane hvad jeg for ting jeg skulle lytte efter som ville sige "Den her er super god til film" plus at hififreaks som levere en del af de sæts ligger i esbjerg som jeg ikke kommer til.

En anden ting er om jeg simpelthen burde vente til jeg får noget større end mit lille kollegie værelse før jeg køber noget hvilket godt kan tage ½-3 år før det sker. Og de højtalere jeg køber skal også fungere i store rum! Jeg gider ikke bruge 15-30k på højtalere jeg bliver nød til at erstatte om 3 år fordi jeg flere m2

De højtalere jeg har fundet http://madsskipper.dk/H%C3%B8jtalere.htm

Mit nuværende gear http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=65907&P N=1

CarstenH
Branchemedlem
Branchemedlem

Expert Frederiksberg (Bøjes Radio)

Bruger siden: 28 August 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 09 Juli 2008 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

Jeg vil ligge mig i audiovector eller system audio,

kender iværtfald til SA. og har selv et sæt 1550'er jeg er yderest tilfreds med som det er.

De levere meget for pengene, gode detaljer og lækker detaljeret lyd.

samt kender et par stykker der også har dem i surround, og levere rigeligt med kraft. især hvis du heller ikke har større end et kollegie værelse.

Audiovector kender jeg ikke meget til, har hørt en smule på noget, og det jeg har hørt har kun været lækkert.

Til top Vis CarstenH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarstenH

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes