Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 03:10   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: PS3 og Panasonic (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nightcrawler990
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 14 Juli 2008 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

Haii!!

Har hørt det er her man skal spørge, hvis man har spørgsmål omkring lyd

Landet ligger således, at jeg snart anskaffer mig en Panasonic TH42PX80, kongeskærm hvis du spørg mig. Derfor ville jeg gerne have fingrene i noget Panasonic surround, så det passer sammen

Det kunne være fedt hvis man kunne bruge sin PS3 som afspiller også skal jeg vel bare have fat i en forstærker og højtalere, noget bestemt i kan anbefale ??

 

Til top Vis Nightcrawler990's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nightcrawler990
 
Nightcrawler990
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 14 Juli 2008 kl. 14:47 | IP-adresse registreret  

Ingen forslag
Til top Vis Nightcrawler990's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nightcrawler990
 
Delaney
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 December 2007
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 801
Sendt: 14 Juli 2008 kl. 15:04 | IP-adresse registreret  

Du kan få standartsvaret:

- Hvad er dit behov?
- Hvor stort er rummet?
- Må det fylde noget?
- Må det koste noget?


__________________
Kælderbio
Emotiva | Vienna Acoustics | SVS | SB Duet
Til top Vis Delaney's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Delaney
 
Nightcrawler990
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 15 Juli 2008 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

Okaii, bare jeg ved hvorn jeg skal spørge.

Jamen her kommer så lidt info:

Det skal bruges til lidt af det hele:

DVD, Bluray, PS3 spil, alm. fjernsyn og måske lidt musik (evt. radio). 

Rummmet måler 3X4 m (meget lille).

Havde forestillet mig noget i stil med søjlehøjtalere.

Havde regnet med max 3000 kr

også skal det være Panasonic, for at jeg får mest ud af det mht. mit fjernsyn.

 

 

 

Til top Vis Nightcrawler990's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nightcrawler990
 
Nightcrawler990
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 15 Juli 2008 kl. 09:56 | IP-adresse registreret  

Har selv kigget lidt, hva med det her: http://www.befro.dk/shop/panasonic-sc-pt460eg-k-2154p.html

Mega billigt også på hele 1000W!!!

Til top Vis Nightcrawler990's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nightcrawler990
 
cktoft
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 15 Juli 2008 kl. 09:56 | IP-adresse registreret  

Du kommer ikke langt for 3000 hvis du skal have forstærker og fem højtalere. Jeg vil uden tvivl råde dig til at købe brugt og så nøjes med et stereo setup eller altarnativt udvide budgettet og så starte med at købe en fornuftig surround reciever (fx. onkyo 606) og to højtalere (fx. B&W 601s3).

Held og lykke med jagten

Til top Vis cktoft's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cktoft
 
Nightcrawler990
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 15 Juli 2008 kl. 10:23 | IP-adresse registreret  

Takker for svaret!

Jeg kigger lidt videre

Til top Vis Nightcrawler990's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nightcrawler990
 
Nightcrawler990
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 15 Juli 2008 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

Evt. kommentarer til Panasonic Surround System

ville være meget velkommen (egne erfaringer)  

Til top Vis Nightcrawler990's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nightcrawler990
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes