Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 10:21   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Tilslutning af PS3 til Sony DAV-IS10 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
dizzle
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 15 Juli 2008 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Hej.

Ville høre om der er mulighed for at tilslutte PS3 til Sony DAV-IS10?

Det nuværende setup er:

PS3 --HDMI--> Sony Bravia 40U2520 --HDMI--> Sony DAV-IS10

Mange tak på forhånd.

Mvh Isak
Til top Vis dizzle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dizzle
 
Delaney
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 December 2007
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 801
Sendt: 15 Juli 2008 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

Du kan tilslutte den direkte hvis din receiver har to HDMI-indgange..



__________________
Kælderbio
Emotiva | Vienna Acoustics | SVS | SB Duet
Til top Vis Delaney's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Delaney
 
dizzle
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 15 Juli 2008 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

DAV-IS10 har kun en HDMI indgang... det er derfor jeg er lidt lost.

Man kan se alle indgangene på den her
http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=DAV-
IS10&productsku=DAVIS10.CE2&site=odw_da_DK&pageType=Overview &imageType=3D&category=HCS+Surround+Kit+%26+DVD+Player

Mit TV har tilgengæld 2 HDMI indgange.
Til top Vis dizzle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dizzle
 
dizzle
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 16 Juli 2008 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

any one?

Til top Vis dizzle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dizzle
 
Delaney
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 December 2007
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 801
Sendt: 16 Juli 2008 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige kigget på sættet. Det er sørme noget småt værk.

Hvad er problemet med at have det tilsluttet som nu? Hvis du vil kunne køre PS3'en direkte i receiveren, vil jeg foreslå at gøre som jeg. Det forklares i denne tråd, som du kunne have fundet hvis du havde søgt:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=65590&K W=Delaney


__________________
Kælderbio
Emotiva | Vienna Acoustics | SVS | SB Duet
Til top Vis Delaney's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Delaney
 
dizzle
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 16 Juli 2008 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Mange tak for det! :D
Til top Vis dizzle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dizzle
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes