| Sendt: 17 Juli 2008 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved ikke om der allerede har været en lignende tråd, men synes det kunne være meget sjovt at høre hvad I synes om de forskellige biografer.
Hvad er den bedste/dårligste biograf I har været i?
Bedste: Cinemaxx København Grand København (Meget lille, men lyden imponerede!) Dårligste: Gentofte Kino. Vægge var ubehandlede og reflekterende hvilket resulterede i en mudret og irriterende/rungende lyd.
|