| Forfatter |
|
buffe769 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 18 Juli 2008 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey. jeg skal have et nyt surround sound, jeg har selv sammensat dette:
x2 http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/gulvfront/cer win-vega_ve-15f_hoejttaler_sort.htm x1 http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/center/cerwin -vega_ve-5c_centerhoejttaler_sort.htm x2 http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/bag/dali_suit e_r07_baghoejttaler_soelv.htm x1 http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/subwoofer/cer win-vega_cls-15sx_subwoofer_sort.htm x1 http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/nad_t7 65_surround_receiver_grafit.htm
Jeg er i tvivl om dette er okay? Og om forstærkeren kan følge med, da det jo er nogen pænt kraftige front højtalere..
I må meget gerne komme med feedbacks, og ændre lidt i sættet jeg selv har sammensat :).
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 18 Juli 2008 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis man da er til Cerwin Vega, er det vel et fint valg. NAD'ens 80W er dog slet ikke nok til at drive dine fronter, et effekttrin ville være på sin plads her! At supplere med en NAD C272, eller en brugt 218 THX ville bestemt ikke være nogen dum ting!
__________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
thekingdk1 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 19 Juli 2008 kl. 01:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ændret det til et lidt mere økonomisk setup
2x http://hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/gulvfront/cerwin- vega_ve-12f_hoejttaler_sort.htm 2x http://hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/bag/dali_suite_r0 7_baghoejttaler_soelv.htm 1x http://hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/center/cerwin-veg a_ve-5c_centerhoejttaler_sort.htm 1x http://hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/nad_t755_s urround_receiver_grafit.htm 1x http://hifiklubben.dk/produkter/stereo/forstaerker/nad_c272_ effektforstaerker_grafit.htm
Kabler må du sprøge en anden om.. Floe hvad vil du anbefalde til højtaler kabel?
|
| Til top |
|
| |
xiuxiu Forum Bruger


Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 225
|
| Sendt: 19 Juli 2008 kl. 01:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
af gode billige kabler er der VAN DEN HUL, Supra og QED men hvilke der passer bedst til CW må du spørge en CW ekspert om...kender kun CW fra store havefester __________________ Mvh Thomas
Vienna Acoustics BBG
April Stello AI500
Logitech Squeezebox Touch
Yamaha YSP-2200
Audiotrak Prodigy Cube
Sennheiser 580
|
| Til top |
|
| |
thekingdk1 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 19 Juli 2008 kl. 01:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Venter på en af dem forhåbelig svare så :)
|
| Til top |
|
| |
thekingdk1 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 19 Juli 2008 kl. 01:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad med: http://hifiklubben.dk/produkter/kabel/hoejttalerkabel/dali_b lue_wave_kabel_blaa.htm ''Et kabel som fungerer godt til alle film og musiksystemer med højttalere som har mulighed for bi-wiring.''
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 19 Juli 2008 kl. 01:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft gode erfaringer med Dali Red Wave på mine Dali 8008'ere som jeg havde for en del år siden. Jeg tror det vil være ligegyldigt at kaste flere penge efter et dyre kabel. Red Wave gør jobbet helt fint  Alternativt er der VdH ClearWater som er et utroligt rost og neutralt kabel til en rigtig fornuftig pris - såfremt du altså godt vil op i et lidt dyrere kabel.
__________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
thekingdk1 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 19 Juli 2008 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, det skal jo være nogen ordentlige kabler, da det jo ikke er helt billigt sættede... Hvad med kabel så man kan slutte dvd afsp og computer til? Hvad vil du anbefalde der, Floe?
|
| Til top |
|
| |
thekingdk1 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 20 Juli 2008 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
??? :D
|
| Til top |
|
| |