| Sendt: 20 Juli 2008 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
I min lille hytte har jeg et efterhånden nogle år gammelt surround sæt fra kef. HT2005 (ikke .2) Desværre er subwooferen røget sig en tur, og jeg smed den ned til en lille bix som skulle kunne fixe det. De meldte tilbage at en rep af den ville koste 1300 kroner, da det var var en helt printplade der skulle sikftes, og selve komponenten der var død ikke kunne skaffes.
Mit spørgsmål er så om dette kan betale sig, eller det er smartere at gå ud og finde en anden brugt til ca samme penge, eller om man kunne sætte en anden enhed ind i kassen (synes den har et dejligt stilrent design)
|