| Sendt: 20 Juli 2008 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har pt. et 5,1 setup hvor baghøjtalerne er placeret bag lyttepositionen i en vinkel på ca 110-120 grader i ørehøjde. Men har i længere tid gået med lysten til 7,1. Dog følger der nogle placerings problemer med
Vist surround/sidehøjtalerne skal placeres lige ud fra lyttepos og bagkanalerne placeres tættere sammen (end de er nu) og de alle 4 skal være i samme højde, så vil de komme til at hænge ca.2,5 oppe (1,5m over ørehøjde) har ca 3,1 m til loft. vil det være helt tåbeligt at hænge dem så højt oppe og vil lydbillede ikke blive defust. De skal selvfølgelig vinkles ned mod lytte pos. Fronters og center diskant er i ca. 1m`s højde. __________________ Vin & Vinyl
|