| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har for sjovet prøve at bruge mine sidehøjtale som baghøjtaler med det reslutat at der komme en stor lyd hul mellem front højtale og baghøjtale, så
det korrekt er i en 5.1 opsætning er at bruge sidehøjtale, baghøjtale komme først ind i bilde i en 7.1 opsætning, og der er med garanti rigtig mange
der har sat deres surrund anlæg forkeret op, det hele må bero på en misforståelse og folks logi.
|