Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 09:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: H/K AVR 4550 til Dali blue (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Morten Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 07 Februar 2004 kl. 00:36 | IP-adresse registreret  

Har efterhånden fået skiftet mine HTr ud og har nu 8008 som fronter og c1000 til center (nye rears kommer på et tidspunkt, og bliver nok 2002).

Var inde for at se på HKs DVD 25 og 30 og har nu 25eren hjemme på prøve.. virker alle tiders so far (3 film senere) 

Anyway, sælgeren mente at den ACR 4550 sagtens kunne trække de højtalere jeg har, og at jeg ikke skulle gå så meget op i den angivne watt her. Personlig tvivler jeg lidt og skal da også have lånt den med hjem hvis nu, men gider ikke unødigt at slæbe rundt på den hvis nogen her kan fortælle mig, at det ikke går?

På sigt skal jeg jo nok have koblet noget effektforstærker på den til mine fronter, men den skulle jo gerne kunne trække det hele ok fra starten af, da pengene heller ikke her vokser på træer, så jeg kan ikke få begge dele lige nu.

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 07 Februar 2004 kl. 01:12 | IP-adresse registreret  

ja det er nogle tunge englebasser      tror næsten det vil være et perfekt match med en avr 4550 til dali´s blue serie hvad angår styrke forhold.. og DVD 25 og 30 er begge imponerende men da prisforskellen er relativt lav ville jeg tage 30   tror ikke der er den store grund til at finde en kraftigere forstærker den vil ha fint styr på dem sålænge du ik skal overdøve diverse diskoteker på gaden 
Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Morten Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 07 Februar 2004 kl. 01:19 | IP-adresse registreret  

1000 bananer mere for DVD 30, udelukkende for DVD-audio er en del for mig.. især når jeg bruger det 90% til film, 6% til xbox og 4% til musik.. radio tæller ikke 

Jeg er ikke i tvivl om, at den AVR 4550 kan få de Dalier til at spille højt.. der skal ikke så meget til, mere om den også kan håndtere dem, så det hele ikke bare flader ud og bassen rumler afsted.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes