| Sendt: 06 Januar 2009 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
SKal det være Marantz?? For der er alternativer. Kan se du har B&W. De nye Harman Kardon spiller rigtig godt sammen med disse, og har masser af effekt og det sætter B&W's højttalere pris på.
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|