| Sendt: 18 December 2008 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa.
Jeg vil gerne snart udskifte mit anlæg og tv. Men tv´et undlaver vi lige at drøfte her :)
Jeg hører meget blandet, dog meget højt musik. Endvidere skal det også være fantastisk til film. Budgettet er lidt flydende, sålænge jeg får noget for pengene!
Jeg synes at Bose lifestyle gør det virkeligt godt, men det er jo ved at være halvgammelt nu :)
Hvad vil i anbefale mig? Jeg har tænkt mig at beholde min ps3.
hilsen martin __________________ H/K AVR7500
H/K DVD25
H/K DAB-radio
HT: JBL Xti serien
TV LG 42
lissau rullelærred, panasonic PT-AE700E projektor og samsung HD850
|