| Sendt: 15 Januar 2009 kl. 02:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg flytter her sidst på måneden og kommer til at få et værelse meget kvardratisk værelse på 20kvm så ca 4.4 x 4.4m Jeg kan ikke rigtig finde en god måde at placere mine ting på :p Højtalere er SVS SBS-01 baghøjtalerne bliver hængt op med omnimount, fronthøjtalerne bliver enten hængt op eller på stander efter hvad der er bedst, centerhøjtaleren er indoppereret i mit tvbord. Krav: Alle de ting jeg har på min tegning skal være på værelset Det skal se fornuftigt ud Der må maks være 5 meter fra computerbord til midten af tvbord pga ledning. Mål: Skrivebord 160*80 Tvbord 180*45 Seng/sovesofa 200*140 Skab 97*50 Spisebord er ikke købt endnu Og der er vindusparti i venstre side
__________________ Min Hjemmebio
|