| Sendt: 20 Februar 2009 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Læs DSP/RX-Z7 testen på audioholics.com og whathifi.com
Den får en suveræn god anmeldese. Ikke nok med suveræn lydkvalitet, men også suveræn billedbehandling. Den får max score på billede siden, som den første nogensinde. Det er den samme billedbehandling/scaler processor som der sidder i DVDO Edge scaleren, og det siger ikke så lidt!
Anmeldesen overbeviste mig, og jeg har en Z7'er undervejs.
Den kan købes hos http://www.wirefreehomes.co.uk for ca 14500,- incl fragt.
Undre mig faktisk lidt over der ikke er mere snak om de nye Yamaha recievere, på de danske forums???
|