| Sendt: 19 Februar 2009 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
|
Til ren stereo sparker din Rotel den Sony til månen på lydkvalitet tror jeg.
Men hvis du alligevel udelukkende hører musik i en mp3-kvalitet kan det næsten være ligemeget. Da du starter med skod lyd vil det endelige resultat også være derefter.
|
|
|
Med skod mener du ? kopiere kun musik over på computeren i WAV losless.
Egentlig har jeg mest lyst til at sælge mine concept 1 og Cerwin Vega Subwoofer,købe et sæt aktive(kvalitets) højtaler (f.eks KRK) med max størrelse ca som concept 1 til 4-5000kr og et godt lydkort (bærbar) og senere en passiv eller aktiv subwoofer til f.eks det samme beløb 4-5000kr,men kan man leve uden sub indtil man har råd til en kvali sub og kan jeg hurtigt nok få solgt concept 1 eren og subben uden at tabe for meget ? (de er fra 2009)
Er en utålmodig mand der gerne vil have ny udstyr inden for 2-3 dage hvis jeg har besluttet at købe nyt udstyr, til gængæld er jeg også villig til at bruge meget tid på nettet for at lede efter det jeg gerne vil have, til den rigtige pris, men desværre har jeg det med at købe ting spontant som jeg måske ikke skulle have købt.
Men jeg sondere også terrænget, idet jeg gerne vil have surround sound jeg mangler lidt lydmæssigt med film som f.eks die hard 4 med et 2.1 system
Engang var jeg faktisk villig til at købe logitechs's Z-5500 til ca 1999kr som jeg rent faktisk har plads til, men det lyder faktisk ikke specielt godt. (Men i en ungdomsklub vil Z-5500 sættet sikkert gør stor glæde)
|