| Sendt: 13 Marts 2009 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle, jeg er ret ny indenfor dette emne så i må lige bære over med mig! jeg har nu igennem det senste tid læst rigtig mange artikler samt forums og føler nu jeg har brug for noget hjælp fra eksperter til at komme videre :) Min situation er som følgende, jeg har hele mit liv nu kun haft stereo som har været nok, men nu har jeg investeret i nyt TV, PS3 samt medie center så nu mangler jeg noget ordentlig lyd til at kunne gøre oplevelsen fuldkommen. Mit lille bitte kollegie værelse er kun 12 kvm så er kommet frem til at det skal være et 5.1 system netop da mit værelse ikke er så stort. Indtil videre har min overvejelser gået henmod, det mange gange nævnte logitech Z-5500: http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_spe akers/devices/224&cl=dk,daJeg har nu hørt det spille og det lyder ganske godt, men har kunne læse mig til at Lyden fra Film osv. let kommer til at knase! Mit Spørgsmål er så, vil det være "overkill" at købe noget dyere surround til sådan et lille værelse? jeg har råd til at ofre 7000 ved godt det ikke er meget efter ægte HIFI-entusiaster men hvor meget er der brug for når værelset ikke er større? Jeg har set i tit henviser til at købe brugt, så kunne godt tænke mig nogle inputs hvilke recievere/højtalere man skal gå efter når man køber brugt. Hvis det er muligt at kunne købe noget nyt indenfor mit budget vil jeg også meget gerne have feedback på det :) Nu den svenske krone er lav kunne jeg måske "undgå" brugt og købe noget ordentligt til lidt billigere penge derovre fra? Vved godt jeg har spurgt om meget mellem himmel og jord men håber nogle vil komme med deres vurdering da jeg sidder fast. Tak for et ellers super godt forum/site!
|